Autor Wątek: Q matic  (Przeczytany 870 razy)

truemoney

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja +0/-0
Q matic
« dnia: Kwiecień 24, 2018, 21:09:13 »
Witam,

Jak co roku wybieramy najlepsze rozwiązanie, które poprawia nasze funkcjonowanie w społeczeństwie i w tym roku wygrał system q matic do zarządzania ruchem ludzi w różnych instytucjach L:)


wikawysoka

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja +0/-0
Odp: Q matic
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 24, 2018, 19:45:52 »
poszkodowanego obywatela, aby przestał klęczeć podczas piosenki. Członkowie Unii, którzy nie lubią Kaepernicka lub jego protestu, powinni być jego najgłośniejszymi obrońcami. Protest nigdy nie jest podstawą do odebrania komuś pracy.

truemoney

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja +0/-0
Odp: Q matic
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 12, 2018, 11:39:48 »

Ten artykuł jest drugą częścią darmowej serii postów na blogu o Deep Reinforcement Learning. Aby uzyskać więcej informacji i więcej zasobów, zapoznaj się z sylabusem kursu. Zobacz pierwszy artykuł tutaj .

W tym artykule dowiesz się:

Czym jest Q-Learning
Jak zaimplementować go z Numpy
Wielki obraz: Rycerz i księżniczka

Powiedzmy, że jesteś rycerzem i musisz uratować księżniczkę uwięzioną w zamku pokazanym na powyższej mapie.

Możesz przenosić jedną płytkę na raz. Wróg nie może, ale ląduje na tej samej płytce co wróg, a ty umrzesz. Twoim celem jest przejście do zamku najszybszą możliwą trasą. Można to ocenić za pomocą systemu "punktacji punktowej".

 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
akademiajazdykonnej watahalion wilkolwisci pogromcymitow mylittlepony